reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marta Vančová

Marta Vančová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dôchodkyňa z donútenia Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pozdrav z lazov

Marta Vančová

Pozdrav z lazov

Tak šme še zaše pobavili, ako hutoria Vyhodňare. Prišla som na pojednávanie, ťahá sa už šiesty rok, pani sudkyňa povedala, že nepotrebuje naše občianske preukazy, veď sa už poznáme a že či chceme čosi povedať. Ja som chcela. Protistrana nechcela. Pani sudkyňa trpezlivo počúvala, doniesli mi pohár vody, aby ma šľak netrafil, pani sudkyňa odročila pojednávanie na neurčito, však čo by sme nepojednávali keď sa už poznáme. Účastne sa ma trikrát opýtala, či dokážem odísť po vlastných a s pocitom dobre vykonanej práce pošla do útrob súdu. Ja som pošla tiež, ale vrátila som sa a podala ešte dve žaloby, čo keď sa raz táto hodina klavíra skončí, čo budem robiť potom sama samučičká na lazoch. Na súde aj sudkyňu stretnem, aj policajta vidím, na ceste ma skontrolujú, rýchlosť odmerajú, fúkať dajú, peniažky popýtajú, ej či je príjemné nakuknúť do veľkého sveta. Ale nechcem krivdiť totalite, myslí na mňa, nezabúda, buzeruje, fakt nechápem, ako som sa k depresii dopracovať mohla.

  • 7. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu